środa, 7 marca 2012

Być gwiazdą jest łatwiej niż myślisz!







Tydzień czwarty. Metamorfoza Agnieszki

Agnieszka jest studentką. Ma 26 lat i jako jedna z nielicznych uczestniczek programu „Fabryka urody” była zadowolona ze swojego wyglądu jeszcze przed metamorfozą. Chciała jednak nabrać większej pewności siebie. Kamila Kryszak, wizażystka FM GROUP, stworzyła dla niej świeży, młodzieżowy makijaż, pasujący do odważnej fryzury. Wykorzystała w nim kosmetyki FM GROUP MAKE UP: podkład Advanced Foundation w odcieniu Natural Beige, korektor rozświetlający Medium Beige , automatyczną kredkę do oczu Malachite Green, podwójne cienie do powiek w kolorach Volcanic Brown oraz Blur Burgundy, mineralny róż w odcieniu Coral, tusz do rzęs, błyszczyk do ust Plump Lip Effect oraz spiekany puder do ciała.






Agnieszka jest młodą dziewczyną, której uroda pozwala na eksperymenty w makijażu. Dobierając make up zdecydowałam się podkreślić nowy, rudy kolor włosów i ostre, nowoczesne cięcie. Ciepła lecz jasna karnacja Agnieszki została wyrównana podkładem w beżowym odcieniu oraz rozświetlona przy użyciu spiekanego pudru w odcieniach złota i brązu. Akcent został położony na oczy, które Agnieszka lubi podkreślać na co dzień. Zaproponowałam jej wykorzystanie kredki w zdecydowanym, zielonym kolorze oraz mocne wytuszowanie rzęs czarnym tuszem. Aby rozświetlić spojrzenie zastosowałam trik – naniosłam delikatną plamkę jasnoróżowego cienia na wysokości dwóch trzecich powieki dolnej oraz rozjaśniłam wewnętrzne kąciki cieniem w tym samym kolorze. Dzięki temu zabiegowi oczy Agnieszki zyskały głębię koloru i wyrazistość. Usta nabrały zmysłowego połysku dzięki błyszczykowi w bladoróżowym odcieniu. Ramiona i nogi lekko musnęłam pudrem brązującym do ciała, aby dodać skórze słonecznego blasku.

Zapraszamy do współpracy:
www.martadymek.suportio.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz